Welcome to Bali - Reisverslag uit Banjar Sindhu Kaja, Indonesië van Jessey Rolf - WaarBenJij.nu Welcome to Bali - Reisverslag uit Banjar Sindhu Kaja, Indonesië van Jessey Rolf - WaarBenJij.nu

Welcome to Bali

Blijf op de hoogte en volg Jessey

14 September 2014 | Indonesië, Banjar Sindhu Kaja

Sta je dan om half 11 s'avonds op Denpasar airport. Kom ik bij de bagageclaim, is mijn tas eraf gehaald,geopend en provisorisch weer vastgemaakt. Komt er een man van het vliegveld aan die mijn tas op karretje gooit en met me meeloopt, mooi dacht ik dan hoef ik niet te sjouwen. Ja je kan het wel raden, dit was dus niet gratis achteraf. Poot stijf gehouden en niet betaald, toen droop hij af. Toen wou ik Indonesische ruphia's gaan pinnen, doet mijn bankpas het niet. Paniek schoot omhoog. Toen opgepikt door het guesthouse, en de volgende ochtend gevraagd of ik achteraf kon betalen, geen probleem gelukkig. Bleek dat mijn pasje op magische wijze van betaalprofiel was verandert, waardoor ik niet buiten Europa kon pinnen. Nu gelukkig opgelost, maar wat ellende zeg, welcome to Bali!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Sindhu Kaja

Mijn eerste reis

Backpacken door Australie, Nieuw-Zeeland en Bali

Recente Reisverslagen:

14 September 2014

Welcome to Bali

01 September 2014

Melbourne

17 Augustus 2014

Oamaru pinguïns

15 Augustus 2014

Whale watchingKaikoura

12 Augustus 2014

Queenstown, Milford Sound , Dunedin
Jessey

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 801
Totaal aantal bezoekers 2722

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 11 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: