Welcome to Bali - Reisverslag uit Banjar Sindhu Kaja, Indonesië van Jessey Rolf - WaarBenJij.nu Welcome to Bali - Reisverslag uit Banjar Sindhu Kaja, Indonesië van Jessey Rolf - WaarBenJij.nu

Welcome to Bali

Blijf op de hoogte en volg Jessey

14 September 2014 | Indonesië, Banjar Sindhu Kaja

Sta je dan om half 11 s'avonds op Denpasar airport. Kom ik bij de bagageclaim, is mijn tas eraf gehaald,geopend en provisorisch weer vastgemaakt. Komt er een man van het vliegveld aan die mijn tas op karretje gooit en met me meeloopt, mooi dacht ik dan hoef ik niet te sjouwen. Ja je kan het wel raden, dit was dus niet gratis achteraf. Poot stijf gehouden en niet betaald, toen droop hij af. Toen wou ik Indonesische ruphia's gaan pinnen, doet mijn bankpas het niet. Paniek schoot omhoog. Toen opgepikt door het guesthouse, en de volgende ochtend gevraagd of ik achteraf kon betalen, geen probleem gelukkig. Bleek dat mijn pasje op magische wijze van betaalprofiel was verandert, waardoor ik niet buiten Europa kon pinnen. Nu gelukkig opgelost, maar wat ellende zeg, welcome to Bali!