Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jessey Rolf - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jessey Rolf - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Jessey

01 September 2014 | Australië, Melbourne

1 September liet ik Nieuw-Zeeland achter me en vloog ik terug naar Australie. Natuurlijk werd ik dit keer op explosieven getest, ik zie er blijkbaar erg terroristisch uit haha.De vlucht ging voorspoedig en om 22.10 landde ik op Melbourne airport. Vanuit daar nam ik een taxi naar mijn hostel. Ik had voor 1 nacht een 1 persoonskamer geboekt. De volgende ochtend ging ik naar een goedkoper hostel. Uiteraard weer verkeerd gelopen (in de regen), en na een uur vloekend en tierend te hebben gelopen eindelijk aangekomen bij mijn hostel. Ik slaap nu in het Melbourne international hostel. Een druk, bruisend hostel midden in de stad. Deze stad leeft en is niet voor niets verkozen tot meest leefbare stad in Australie.Melbourne heeft het grootste tramnetwerk ter wereld, je kunt hier alle kanten op met de tram. Ook is er een gratis tram die een rondje maakt door de stad. Hier heb ik al een paar keer gebruik van gemaakt. Ik kan er wel de hele dag inzitten! Melbourne is heel tolerant, en erg multicultureel wat allemaal prima samenleeft. Daar mag Nederland wel eens een voorbeeld aannemen.

  • 08 September 2014 - 07:04

    Hedwich:

    Wauwwwww wat maak jij mooie dingen mee . Geniet er van , het weer zal nu ook wel beter zijn.

    Groetjes Hedwich

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Backpacken door Australie, Nieuw-Zeeland en Bali

Recente Reisverslagen:

14 September 2014

Welcome to Bali

01 September 2014

Melbourne

17 Augustus 2014

Oamaru pinguïns

15 Augustus 2014

Whale watchingKaikoura

12 Augustus 2014

Queenstown, Milford Sound , Dunedin
Jessey

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 2720

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 11 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: